امیر ارجمندی:جوانان با الگوگیری از شهدا مانع تحقق اهداف دشمن شوند
تاريخ : 7 / 2 / 1393برچسب:, | 12:23 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جوانان با الگوگیری از شهدا مانع  تحقق اهداف دشمن شوند

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پاکسازی نیروی زمینی ارتش گفت: جوانان ما با الگو گرفتن از شهدا، جانبازان و ایثارگران بتوانند راه شهدا را ادامه داده و نگذارند دشمن به اهداف خود برسد.

امیر سرتیپ دوم "میسر ارجمندی" فرمانده قرارگاه پاکسازی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به رشادت‌های  شهدا و جانبازان در عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های ماندگار جنگ تحمیلی به حساب آورد، چرا که در این عملیات نیروهای اندک ما با ایثارگری‌ها و رشادت‌های غیر قابل باور و با توجه به اینکه از تجهیزات ناچیزی بهره می‌بردند، رژیم بعثی تا دندان مسلح عراق را به عقب راندند.

وی بر این اساس تأکید کرد: عملیات بیت‌المقدس را در اصل به مردمی مدیون هستیم که تا آخرین دقایق خرمشهر را ترک نکردند و زیر رگبار آتش دشمن، محکم و استوارماندند و پا به پای رزمندگان ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه پاکسازی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه باید از تجربیات پیشکسوتان جنگ تحمیلی استفاده کرد، افزود: در این زمان که دشمن به شدت از تبلیغات گسترده‌ای علیه ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما استفاده می‌کند باید با استفاده از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در صدد مقابله با اهداف و نقشه‌های آن‌ها برآییم.

وی ادامه داد: اتفاقات و وقایع آن روزها باید ثبت و ضبط شود و آن ها را به صورت کتاب، فیلم و یا آهنگ به نسل‌های چهارم و پنجم انتقال دهیم، اگر می‌خواهیم کاری موثر و قابل باور برای نسل جوان انجام دهیم باید به آن‌ها نزدیک شویم و با زبان خود آن‌ها وقایع را شرح دهیم.

امیر ارجمندی تصریح کرد: جوانان ما باید بدانند که در دوران دفاع مقدس تمام مردم به دفاع پرداختند و دفاع فقط مختص یک ارگان و سازمان خاص نبود، در آن دوران هر کسی به هر طریقی که می توانست در دفاع از کشور شرکت می‌کرد.

فرمانده قرارگاه پاکسازی نزاجا در پایان تاکید کرد: امیدوارم جوانان ما با الگو گرفتن از شهدا، جانبازان و ایثارگران بتوانند راه شهدا را ادامه داده و نگذارند  دشمن به اهداف  خود برسد.
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا